Heissan!
Eilen oli aivan hiostavan ihana keli painua salille maanalle vääntämään olkapäille giant-settejä. Mukavasti sai hien tirskumaan treenissä, jonka yleensä vetää pitkähihaisella paidalla vilun vuoksi :D
Tänään ois vuorossa vastaava combi jaloille, sas nähdä, mitä on kropassa vielä irrottavana!
Putkirullaus kaikessa piinassaan on ollut ihan koipieni pelastus, eikä siltä hieltä säästytty siinäkään touhussa. Onneton iltapainokin tässä hätäkässä vähän notkahti, mutta pistetään nesteiden piikkiin! No, ehkä lämmittelyhiiteillä oli jotain tekemistä myös asian kanssa...jästipää...
Vaikka olen tässä itse vahvasti massaa hankkimassa, on ilo silti lukea ja löytää blogeja, joissa ihmiset hehkuttavat onnistumisiaan painonpudotuksissaan. Kaikki sinnikkäät, pitkänlinjan projektit vaativat tolkuttomasti henkistä ja fyysistä kanttia. Pelkästään sosiaalinen elämä usein "vaatii" sitä, että otat sitä pöydässä olevaa kakkua tai lähdet yhdelle ellet toisellekin. Ja voi sitä kolmatta ja kymmenettä kertaa, kun pääset taputtamaan muka huokaisten vatsaa ja sanomaan, että mää kun tässä vähän tarkkailen. Sitten tulee ne pää kenossa voivottelut ja kauhistelut, että no mitä nyt niin ja päin pois.
Ja pätee tuo tähän toiseenkin suuntaan. Vaikka muonaa saan mennä, on tarkoitus mennä silti puhtailla. Eli en kaikessa kalorinmetsästyksessä ole ensimmäisenä kakkulapiolla. Ja siinä muuten saakin häpeillä itseään, kun tällaisena kuivan kesän oravana kieltäytyy herkuista. Tuo on taas sitä sorttiansa....
Jokaisella on syynsä kieltäytyä, ja varsinkin nyt mitä kiivaimpana juhla-aikana, antaa jokaisen tehdä seisovien pöytien äärellä just mitä haluavat. Eli jätetään se tuputtaminen vähemmälle, eiköhän kaikki tiedä ihan itse, mitä lautaselleen haluavat ja miksi :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti